Ekspansja Medicaid panstwa i zmiany w objetosci szpitala wedlug platnika

Ustawa o przystępnej cenie (ACA) ma wiele potencjalnych implikacji dla branży szpitalnej. Jedną z najdokładniej obserwowanych kwestii jest ekspansja Medicaid, która stała się opcją stanową w wyniku decyzji Sądu Najwyższego z 2012 r.1 W chwili pisania tego tekstu 31 stanów i Waszyngton, DC, zdecydowały się rozszerzyć Medicaid, a liczba zapisów wzrosła o 21% do ponad 71 milionów osób między styczniem 2014 r. A marcem 2015 r.2 Decyzje państwowe dotyczące rozszerzenia usługi Medicaid mogą mieć poważne konsekwencje dla źródeł płatności w szpitalach i dochodów. Szereg raportów wykazało zmniejszenie liczby pacjentów nieubezpieczonych w szpitalach w krajach ekspansji. Jednak większość tych danych pochodzi ze szpitali nastawionych na zysk lub z jednego państwa Przeprowadziliśmy badanie wykorzystujące dane szpitalne dotyczące wyładowań z projektu monitorowania szpitala ACA (HAMP), dobrowolnego wysiłku inwigilacyjnego finansowanego przez Fundację Roberta Wooda Johnsona.5 Wszystkie państwowe stowarzyszenia szpitalne zostały zaproszone do udziału poprzez przedłożenie kwartalnych danych na temat przyjęć szpitalnych i oddziału ratunkowego wizyty u płatnika. Spośród 21 państw uczestniczących obecnie, 11 rozszerzyło Medicaid. Dane przekazywane za pośrednictwem HAMP są bardzo reprezentatywne dla ogólnej liczby szpitali w swoich stanach, w tym średnio 98% szpitali z ostrą opieką. Państwa, które biorą udział w badaniu, w porównaniu z państwami nieuczestniczącymi, mają mniejszą populację Latynosów i niższe wskaźniki nieubezpieczenia i ubóstwa, jak pokazano w Tabeli S1 Dodatku Uzupełniającego, dostępnej wraz z pełnym tekstem tego listu na stronie. Tabela 1. Tabela 1. Średnia liczba szpitali na 1000 mieszkańców stanu Mniej niż 65 lat, według statusu płatnika i Medicaid Expansion, 2013 i 2014. Tabela pokazuje zmiany w wielkości szpitala na mieszkańca w latach 2013-2014 według zle ceniodawcy (z wyłączeniem Medicare) i status rozszerzenia Medicaid. Testy dwustronnej hipotezy wykorzystano do pomiaru różnic w zależności od płatnika, a do pomiaru różnic według statusu ekspansji zastosowano testy różnic w różnicach. W krajach rozwijających się odnotowano znaczny spadek liczby przyjęć objętych ubezpieczeniem komercyjnym i nieobjętych ubezpieczeniem (samopłata) oraz znacznym wzrostem liczby przyjęć do Medicaid. Wyniki różnic w różnicach pokazały znaczące zmiany dla przyjęć objętych ubezpieczeniem Medicaid i komercyjnym. W obu grupach państw wizyty w oddziale ratunkowym objęte ubezpieczeniem Medicaid uległy znacznemu zwiększeniu, a wizyty pacjentów samopłacających znacznie się zmniejszyły, a wyniki różnic w różnicach wykazały znaczące zmiany. Wyjazdy służb ratowniczych objęte ubezpieczeniami komercyjnymi znacznie wzrosły w państwach, w których nie powstały. Wyniki były podobne w analizach średnich całkowitych o bjętości stanów (tj. Raczej niż na mieszkańca) (tabela S2 w dodatkowym dodatku). Podsumowując, w tej analizie danych z 21 stanów państwa, które rozszerzyły Medicaid, w porównaniu z państwami, które nie rozszerzyły Medicaid, odnotowały większy wzrost liczby hospitalizowanych hospitalizacji w szpitalach i wizyt w oddziałach ratunkowych oraz większy spadek w ubezpieczeniach komercyjnych. objęte hospitalizacją i wizyty w oddziałach ratunkowych, które nie były objęte ubezpieczeniem. Na kondycję finansową szpitala wpływa wiele czynników. Wyniki te sugerują, że ekspansja Medicaid może mieć istotny wpływ na skład kupującego, głównie poprzez zmniejszenie ilości nieskompensowanej opieki. Katherine Hempstead, Ph.D. Fundacja Roberta Wooda Johnsona, Princeton, NJ Joel C. Cantor, Sc.D. Rutgers Center for State Health Policy, New Brunswick, NJ Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego listu na stronie. 5 Referencje1. Sąd Najwyższy Stanów Zjednoczonych. National Federation of Independent Business et al. v. Sebelius, Secretary of Health and Human Services, et al. (www.supremecourt.gov/opinions/11pdf/11-393c3a2.pdf). 2. Centra usług Medicare i Medicaid. Medicaid i CHIP: marzec 2015 r. Aplikacje miesięczne, kryteria kwalifikowalności i raport z rejestracji (www.medicaid.gov/medicaid-chip-program-information/program-information/downloads/2015-march-enrollment-report.pdf). 3. System zdrowotny ma i nie ma rozszerzenia ACA, Price Waterhouse Cooper. Wrzesień 2014 (www.pwc.com/us/en/health-industries/health-research-institute/assets/pwc-hri-medicaid-report-final.pdf). 4. Weaver C. Szpitale oczekiwały większego wsparcia z zakresu prawa ochrony zdrowia (www.wsj.com/articles/hospitals-expected-more-of-a-ostop-od-health-law-1433304242). 5. Fundacja Roberta Wooda Johnsona Projekt RWJF śledzi wpływ reformy na wykorzystanie szpitalne (www.rwjf.org/en /about-rwjf/newsroom/newsroom-content/2014/06/rwjf-project-tracks-impact-of-reform-on- hospital-uti [przypisy: leczenie kanałowe pod mikroskopem, stomatolog zielona góra, darmowe leczenie ]

[podobne: nasiona hemp, malbork dyżury aptek, holesterol hdl ]