Rozszerzanie roli zaawansowanych lekarzy pielęgniarskich – ryzyko i nagrody AD 4

Mapa dzięki uprzejmości American Medical Association. Raport IOM określił jako poważną barierę [do dostępnej opieki] zbyt restrykcyjne regulacje dotyczące zasięgu APRN, które różnią się w zależności od państwa . Zauważając zmienność tych przepisów – mozaikę państwowych reżimów regulacyjnych , zgodnie z opisem – komisja IOM stwierdziła, że niektóre stany pozwalają pielęgniarkom praktykować oglądanie pacjentów i przepisywanie leków bez nadzoru lekarza lub współpracy , podczas gdy większość ustaw państwowych pozostaje w tyle pod tym względem. . . z powodów, które nie są związane ze zdolnością [APRN], wykształceniem lub szkoleniem, względami bezpieczeństwa, ale z decyzjami politycznymi państwa, w którym pracują. Według AMA 16 stanów i Dystrykt Kolumbii zezwalają APRN na diagnozować, leczyć i kierować pacjentów oraz przepisywać leki bez nadzoru lekarza. Dziewięć stanów wymaga zaangażowania lekarzy, aby APRN przepisywali, ale nie diagnozowali i leczą, a 24 stany wymagają zaangażowania lekarzy w APRN w diagnozowaniu, leczeniu i przepisywaniu leków44 (Ryc. 1).
Ze względu na ograniczenia w zakresie wykonywania praktyki nałożone na praktykujących pielęgniarki w wielu stanach, większość pielęgniarek uważa, że brak pełnego upoważnienia do przepisywania leków stanowi główną przeszkodę uniemożliwiającą im sprawne zapewnianie opieki (Aiken L: komunikacja osobista). W ostatnich latach praktykujący pielęgniarki poczynili ograniczone postępy w swoich wysiłkach zmierzających do usunięcia tej przeszkody i innych ograniczeń związanych z praktyką. Od 2010 r. Rozszerzone granice praktyki dla pielęgniarek odnotowano w Kolorado, na Hawajach, w stanie Maryland, w stanie Massachusetts, w Północnej Dakocie i w Vermont. Amerykańskie Stowarzyszenie Praktyków Pielęgniarek informuje, że w tym roku ustawą wprowadzono ustawy w 10 stanach ustawodawczych (w Connecticut, Illinois, Kansas, Kentucky, Massachusetts, Michigan, Minnesocie, New Jersey, Nevadzie i Teksasie), które proponują rozszerzenie kompetencji praktykujący pielęgniarki. Oprócz ograniczeń związanych z praktyką, polityki publicznych i prywatnych płatników – w różnym stopniu – limit, za który usługi pielęgniarskie są płacone, ich stawki płatności, i czy są wyznaczani jako dostawcy podstawowej opieki zdrowotnej i są zawarte w ubezpieczeniu i dostawcy sieci jako niezależni praktycy.45
Ponieważ państwowe prawo dotyczące zakresu praktyk dotyczy dużej krajowej siły roboczej – około 3 milionów pielęgniarek – raport IOM zapewniał, że rząd federalny powinien interesować się środowiskiem regulacyjnym w zawodach związanych z opieką zdrowotną. . . w szczególności w przypadku APRN. W szczególności w raporcie podkreślono, że FTC ma długą historię celowania w antykonkurencyjne zachowanie na rynkach opieki zdrowotnej , reagując na potencjalne strategie, które mogą być postrzegane głównie jako ochrona gildii, a nie ochrona konsumentów. FTC , wyraźnie pod wpływem raportu IOM i zwiększonego zapotrzebowania ze strony prawodawców państwowych, przyspieszył działania związane z opieką zdrowotną od 2010 r. Wśród jej działań były listy do ustawodawców w Missouri46 i Tennessee47, potwierdzające, że pielęgniarki anestezjologów mogą bezpiecznie świadczyć usługi w zakresie interwencyjnego leczenia pacjentów z przewlekłym bólem bez nadzoru lekarza. W nowszym przykładzie FTC napisała w liście do Izby Reprezentantów w Connecticut, że nadzór lekarza nad APRN był niepotrzebny. 48 FTC oparła swoją opinię na raporcie IOM i zauważyła, że odrzuciła jakiekolwiek twierdzenie, że APRN są mniej zdolne niż lekarzy w zapewnianiu bezpiecznej, skutecznej i skutecznej opieki i że dekady badań udokumentowały ten fakt. 48 W odpowiedzi dr Jeremy Lazarus, prezes AMA, stwierdził, że lekarze zgłosili obawy, że lekarz prowadził model opieki jest podważany przez Federalną Komisję Handlu poprzez jej niedawne agresywne poparcie w imieniu niezależnej praktyki niefizycznych pracowników służby zdrowia, takich jak praktykujący pielęgniarki. 49
Gubernatorzy rzadko bardzo angażują się w potyczki z zakresu praktyki, choć pamiętają o nich, ponieważ podpisują się na ustawach ustawowych wprowadzonych przez ich legislatury stanowe. W ciągu ostatniego dziesięciolecia tylko jeden gubernator, Pennsylvania Democrat Edward Rendell, który służył w latach 2003-2011, agresywnie wykorzystywał swoje wpływy, by przekonać swojego stanowego ustawodawcę, by rozszerzył zakres praktyki praktykujących pielęgniarki i innych niefizycznych dostawców. Aby podkreślić swoją polityczną symbolikę , Rendell podpisał ten akt prawny w School of Nursing of University of Pennsylvania. Biorąc pod uwagę fakt, że prezesi gubernatorów nie podjęli żadnych działań w zakresie praktyki, zaskoczyło to, że w grudniu 2012 r. Narodowe Stowarzyszenie Gubernatorów wydało raport, w którym zalecił, by państwa rozważyły ponowne przeanalizowani
[podobne: leczenie, Gabinet Stomatologiczny, darmowe leczenie ]
[przypisy: kto nie może oddawać krwi, pestki moreli gorzkiej dawkowanie, kiedy nie można oddawać krwi ]