Zasiłek na opiekę zdrowotną zgodnie z ustawą o przystępnej cenie – sprawozdanie z postępów

width=525Gdy politycy i eksperci krzyczeli w tle, pierwszy okres otwartej rejestracji – stworzony przez Affordable Care Act (ACA) dla Amerykanów szukających ubezpieczenia na nowych indywidualnych rynkach – zakończył się 31 marca. Pojawiły się rozszerzenia w ostatniej chwili przez Departament Zdrowia i Opieki Społecznej oraz przez niektóre stany, ale dla większości poszukujących ubezpieczenia, 31 marca była ostatnią szansą na zapisanie się na poszczególnych rynkach do momentu rozpoczęcia kolejnego okresu otwartej rejestracji w listopadzie. Amerykanie, którzy nie mieli kwalifikowanego ubezpieczenia zdrowotnego po zakończeniu rejestracji otwartej, a którzy nie kwalifikują się do zwolnienia, poniosą karę w wysokości 95 USD lub 1% dochodu przekraczającego granicę zgłoszenia podatku (w zależności od tego, która wartość jest większa), gdy złożą podatek dochodowy w kwietniu 15, 2015. Ci, którzy osiągają dochody między 100% a 400% federalnego poziomu ubóstwa, są uprawnieni do dopłat, aby pomóc w zakupie ubezpieczenia, ale muszą nabyć plany z marketplaces, aby uzyskać te fundusze.
Gdyby ta kombinacja kar i zachęt nie stymulowała znacznej liczby wcześniej nieubezpieczonych Amerykanów do uzyskania zasięgu, przeciwnicy mieliby nowe silne argumenty przeciwko przetrwaniu ACA. Jednak, jak spodziewali się zwolennicy i wielu ekspertów, późny wzrost sprawił, że liczba zarejestrowanych na poszczególnych rynkach wzrosła do 8 milionów, co przekroczyło wiele cytowanych prognoz Biura Budżetowego Kongresu (CBO).
Kontrowersje nadal jednak dotyczą znaczenia tego i praktycznie każdej innej liczby związanej z ACA. Niniejszy raport ma pomóc czytelnikom zrozumieć niedawno ogłoszone numery rejestracyjne, a także inne numery, które otrzymały mniej uwagi, i ocenić ich znaczenie dla przyszłości ACA i naszego systemu opieki zdrowotnej. Ostatecznie, sukces rozszerzenia zasięgu prawa zostanie oceniony na podstawie jego wpływu na zestaw zmiennych: liczba nieubezpieczonych Amerykanów, adekwatność ubezpieczenia (które być może najlepiej będzie ocenione na podstawie liczby osób pozostających pod ubezpieczonym), oraz przystępność prywatnej pokrycia1. Zanim jednak zdołamy dokonać przemyślanej oceny tych krytycznych wyników, może upłynąć wiele lat. W międzyczasie niecierpliwi i polityczni politycy chcą raportów o postępach.
Rysunek 1. Ryc. 1. Mechanizmy uzyskiwania pokrycia ubezpieczenia zdrowotnego zgodnie z ustawą o przystępnej cenie (ACA). Oceniając dotychczasową rejestrację ACA, komentujemy zapisy nie tylko za pośrednictwem poszczególnych rynków, ale także za pośrednictwem innych krytycznych pojazdów w celu rozszerzenia zasięgu: wymóg, aby prywatne ubezpieczyciele obejmowały dzieci uczestników do 26 roku życia, rozszerzenie Medicaid uprawnienia, nowe zasady dotyczące rynku ubezpieczeniowego, które umożliwiają ludziom łatwiejsze kupowanie planów bezpośrednio przez firmy ubezpieczeniowe spoza poszczególnych rynków oraz rynki stworzone dla małych firm, znane jako program Small Business Health Options (SHOP) (rysunek 1). Podajemy również wczesne dane ankietowe na temat ostatnich trendów w zakresie stawek ubezpieczeniowych od momentu przejścia ACA.
Zyski z pokrycia dla młodych dorosłych przed 2014 rokiem
Choć w tym roku rozpoczęły się szeroko zakrojone rozszerzenia, ustawa wprowadziła w 2010 r. Reformy mające na celu poprawę ubezpieczenia zdrowotnego i rozszerzenie zakresu na grupy wysokiego ryzyka. Wśród najbardziej widocznych z tych przepisów jest wymóg, aby wszystkie plany zdrowotne oferujące zależne ubezpieczenie pozwalały młodym dorosłym na zapisanie się do polityki rodzicielskiej do ukończenia 26 roku życia. W ubiegłym roku badanie przeprowadzone przez Commonwealth Fund wykazało, że 7,8 miliona osób dorosłych w wieku od 19 do 25 lat było włączonych do planu rodzicielskiego – i że większość z tych osób nie byłaby uprawniona do tego przed upływem prawa. ankiety sugerują, że liczba młodych dorosłych bez ubezpieczenia zdrowotnego spadła o milion do 3 milionów od momentu wejścia w życie przepisu.3-5
Zasada dotycząca młodych dorosłych jest popularna w całym spektrum politycznym. Badanie przeprowadzone przez Commonwealth Fund wykazało, że młodzi dorośli, którzy określili się jako Republikanie, byli zapisani w polityce rodziców w większej liczbie niż ci, którzy określili się jako Demokraci.
Większe rozszerzenia zasięgu w ramach ACA
Główne przepisy dotyczące zasięgu ACA weszły w życie w styczniu 2014 r. Po pierwsze, ustawa wprowadziła nowe krajowe standardy dotyczące prywatnych ubezpieczeń sprzedawanych osobom fizycznym i małym grupom w Stanach Zjednoczonych. Ubezpieczyciele sprzedający plany zdrowotne na tych rynkach nie mogą już ustalać cen na podstawie stanu zdrowia ani wykluczyć pokrycia istniejących wcześniej warunków zdrowotnych, a są one ograniczone w tym, co mogą obciążać starszych dorosłych w porównaniu z młodszymi osobami dorosłymi. Ponadto wszystkie plany sprzedawane na tych rynkach muszą
[przypisy: Gabinet Stomatologiczny, neurolog Wrocław, leczenie pod mikroskopem ]
[patrz też: choroba bostońska objawy, niewydolność szpiku kostnego, szpital jelenia góra rejestracja ]